حامیان سعید جلیلی در اراک

آن مرد آمد... حامیان دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی شهر اراک

حامیان سعید جلیلی در اراک

آن مرد آمد... حامیان دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی شهر اراک

آن مرد آمد... حامیان دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی شهر اراک
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بعد از کناره‌گیری صبح امروز داوود احمدی‌نژاد به نفع دکتر جلیلی، دکتر کامران باقری لنکرانی نیز به نفع دکتر جلیلی کناره‌گیری کرد. متن بیانیه انصراف کامران باقری لنکرانی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به نفع سعید جلیلی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک خواهران و برادران مومن و انقلابی

با تبریک میلاد با سعادت امام جواد علیه السلام و در آستانه طلوع خورشید علوی علیه السلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران‌، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته‌ایم‌، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما‌، عرضه نمایم.

انقلاب اسلامی میراث گرانسنگ امام المجاهدین و قدوه السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه‌ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاسداشت آن هستیم.

انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله‌ای حساس قرار گرفته است. دشمنان دین خدا تمام توان خود را برای به زانو در آوردن این انقلاب به میدان آورده‌اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این نهضت الهی مضایقه نکرده و نمی‌کنند.

از دشمنی دشمن‌، تعجبی نیست‌ اما خوش خیالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زیر دستکش مخملین دشمن نمی‌بینند و با توهم حل منازعات‌، ‌سیاست لبخند را توصیه می‌کنند و یا دیگرانی که ‌چسبندگی به قدرت تحلیل‌هایشان را به انحراف کشانده و یا کسانی که ‌درگیر و دار انانیت‌، بیراهه را به جای مسیر اصلی گرفته‌اند و یا آنانی که حزب‌گرایی را به جای اصولگرایی واقعی مبنا قرار داده‌اند، ‌جای تعجب دارد ‌که در این کشمکش حق و باطل‌، به جای منافع ملی و مصلحت نظام‌، جور‌چین دشمن را تکمیل می‌کنند و در جستجوی قدرت‌، هر کاری را مجاز می‌شمرند‌.

در چنین شرایطی بصیرت‌، درک صحیح از شرایطی که در آن به سر می‌بریم‌، از خود گذشتگی‌، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا‌، بالاترین سرمایه‌های ما هستند.

موسم کنونی‌، موسم لجاجت‌، تصمیم‌گیری‌های فردی‌، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست‌، ولو این اهمال‌ها به خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.

همه ما موظفیم همصدا و همگام در برابر فتنه‌آفرینی فتنه‌گران و انحراف منحرفان ‌قیام کنیم و نگذاریم این انقلاب برخلاف وصیت امام رضوان اله تعالی علیه ‌به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.

قبلا هم گفته بودم حضور من در این انتخابات گفتمانی است و رقابت درون گفتمان انقلاب اسلامی را نا‌صواب می‌دانم. برهمین اساس ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به اینجانب ابراز محبت و بزرگواری نموده‌اند، به خصوص دانشگاهیان‌، نخبگان‌، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران‌، علمای اعلام و به ویژه حضرت علامه آیه‌الله مصباح یزدی دامت برکاته‌، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مومن جناب آقای دکتر جلیلی‌، با کسب نظرمشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی‌، برای دفاع از گفتمان امید، عدالت و استقامت‌، اینجانب ‌با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری‌، ‌حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می‌دارم.

این حمایت برای دفاع یک پارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و به ایشان دعا می‌کنم تا انشالله همواره در همین خط اصیل‌ در تمسک به اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله، با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله العالی و همراه با روحانیت متعهد دامت برکاتهم باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مومن و نجیب باشند.

وما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب
کامران باقری لنکرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱
ستاد مردمی حیات طیبه استان مرکزی

نظرات  (۷)

سلام

  ولیس للسعید من بدیلی ********* فکلنا فی هذه السبیلی    
 وانظر الی سی ان ان و بی بی سی *********فکلهم یخاف من جلیلی     
  من از امشب به حامیان دکتر جلیلی پیوستم به وب منم سری بزنید

با سلام دوست عزیز جهت حمایت از جناب دکتر سعید جلیلی وبگا ما یعنی رای اولی های دکتر سعید جلیلی را لینک بفرمایید.

نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم...

http://avalihaye-dr.blogfa.com/

۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۴ ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی شهرستان شهرضا
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0; mso-gutter-direction:rtl;} div.Section1 {page:Section1;} -->

سلام همسنگر؛

خدا قوت...

درصورت تمایل و برای همکاری بیشتر لینک این وبلاگ را در لیست پیوندهای خود قرار دهید.

با تشکر فراوان...

۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۴ حامیان دکتر جلیلی در مشهد
سلام و درود
شنیدم فردا میزبان دکتر جلیلی هستید اومدم تبریک بگم وخدا قوت

در مرام ما فقط مولا علی است
آنکه پیدا هست وناپیدا علی است

با جلیلی یاری مولا کنیم
رمز یارانش فقط یک یا علی است
موفق باشید
یا علی

بسمه تعالی

 

این مطالب بخشی از مطالبی است که در وبلاگ "مناظره پیامکی" برای تحقق گفتمان دکتر جلیلی بنا گردیده.

فکر میکنم مطالبش بدردتون بخوره :

 

جلیلی علاوه بر اینکه از لحاظ نظری گفتمانش عین گفتمان اصیل اسلامه ، در بعد عملی هم کاملاً از حرکت های تعجیلی و کوتاه مدت پرهیز میکنه.

و بین این کاندیداها ؛ تنها کسیه که فهمیده برا رسیدن به برنامه های بلند مدت و سندهای بالادستی ؛ مهمتر از برنامه های قدم به قدم ؛ چهارچوب نظام اداریه که باید متحول بشه.

شیوه انتخاباتی جلیلی ، برعکس اون چیزی که نشون میده کاملاً هوشمندانه است ، چون کاملاً طبق موازین اخلاقی و شرعیه.

شاید بپرسی چرا؟!؟!؟

اصلاً همین که فردا قراره دکتر زاهدی وفا ، که دکتری اقتصاد داره از برنامه های اقتصادی جلیلی رو نمایی کنه ؛ چند نکته داره :

اولاً اینکه میخواد نشون بده مثل بعضی ها ادعای همه چیزی دونی نداره. کار و به کاردونش میسپوره.

دوماً اینکه خودش هم گفته بود خود انتخابات براش ضمن اینکه طریقته ، موضوعیت هم داره . و در واقع یکی از اهدافش تبیین شیوه ای کاملاً اسلامی در انتخاباته. اگه تو همین هم موفق بشه پیروزه.

و این یعنی ؛ بالندگی بینش عقیدتی.

سوماً با نشست های تخصصی ای که با متخصصین فناوری و علوم دانش بنیان و اقتصاددان ها گذاشته خواسته ، این مطالبه همیشگی رهبری رو که از مسئولین داشتن ، نهادینه کنه. و در واقع بحث های تخصصی در جای تخصصی و به دور از عوام زدگی و مشورت پذیری کامل با متخصصین هر عرصه.

چهارماً اینکه حرکات این چند روزش به نظر میرسه که کاملاً برنامه ریزی شده هست. مثل یک سیاست مدار واقعی و همین طور متدین واقعی قدم به قدم جلو میره.

مثل بقیه نیست که از همون اول دستشو خالی کنه و بعد یه مدت حرفای تکراری بزنه. و بدتر از اون ، بخاطر فرار از حرفای تکراری رو بیاره به شعار ، احساسی کردن مخاطب و رو آوردن به وعده ها برای جذب آرا.

و ...

 

و ادامه در وبلاگ www.monazereh-92.blogfa.com

اگه قابل دونستین ، لینکمون کنین 

با عرض سلام و خسته نباشید به همسنگر محترم
جهت گسترش آمار وبلاگ های دکتر جلیلی در فضای مجازی
ممنون میشم که تبادل لینک داشته باشیم
++++++++++
حامیان جلیلی در بیرجند
http://jalili-birjand.blogfa.com

لینک شما با افتخار  انجام شده است
با تشکر


۰۳ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۳ جوانان حامی دکتر لنکرانی در همدان
با عرض سلام و خسته نباشید اگر با تبادل لینک موافقید به من خبر دهید.
و من الله توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی