حامیان سعید جلیلی در اراک

آن مرد آمد... حامیان دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی شهر اراک

حامیان سعید جلیلی در اراک

آن مرد آمد... حامیان دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی شهر اراک

آن مرد آمد... حامیان دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی شهر اراک
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
اولین جلسه ستاد مردمی حیات طیبه دکتر جلیلی  با حضور آقایان روزبه و شیرازی از نمایندگان ستاد مرکزی (تهران) و جمعی از مردم اراک برگزار شد.

در این جلسه دکتر شیرازی با تبیین شرایط کشور و فضای بین المللی بیان داشت: در حالی انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که دشمنان نظام اسلامی برنامه ریزی دقیق و پیچیده ای برای ایجاد آشوب و درگیری های گسترده در کشور مهیا دیده اند تا بتوانند  جسد نیمه جان فتنه را در کشور احیا کنند.

وی افزود: در این برهه و شرایط حساس باید نیرو ها و دلسوزان نظام اسلامی با وحدت و همدلی با انتخاب فرد  اصلح،نظام اسلامی در حرکت پر شتاب به سوی آرمانهای انقلاب اسلامی کمک و یاری دهند.

دکتر شیرازی در بخش دیگری از سخنانش با تبیین برنامه ها و شخصیت دکتر جلیلی ابراز داشت: ایشان در کنار مجاهدت در زمان دفاع مقدس به تحصیلات خود ادامه دادند و در کنار مسئولیت های حساس در  وزارت خارجه، بیت رهبری و شورای عالی امنیت ملی توانسته اند احاطه و اشرافیت خوب و لازمی در همه عرصه ها داشته باشند و راهکارها و برنامه های مناسبی برای اداره و مدیریت کشور طراحی و  پیش بینی کنند.

در ادامه این جلسه آقای روزبه نیز بیان داشت: وظیفه ستادهای استانی و شهرستانی سازماندهی نیروها می باشد که در حین حفظ اخلاق و عدم تخریب نامزد های دیگر، به تبیین و یژگی ها و  برنامه های دکتر جلیلی بپردازند.

در خاتمه جلسه نیز نقطه نظراتی از سوی حاضران در جلسه  مطرح شد و نمایندگان ستاد دکتر جلیلی به پاسخگویی به آنها پرداختند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۶
ستاد مردمی حیات طیبه استان مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی